Problémy s aktivací

V případě že se Bitdefender neaktivuje automaticky, zkontrolujte prosím připojení k internetu, případně zda programy třetích stran připojení k internetu neblokují.

 

Pokud jste si jistí že je připojení v pořádku, postupujte následovně:

Odinstalujte stávající produkt pomocí odinstalačního nástroje Bitdefender UninstallTool 2018.
Restartujte zařízení.
Stáhněte nový balík z vašeho účtu Bitdefender Central (původní zařízení odstraňte ze správy). Pozor tento balík se nesmí přejmenovat.
Balík spusťte s právy administrátora.
Držte se pokynů při instalaci.
Následně vyčkejte, zařízení se v konzoli aktivuje automaticky.

V případě že aktivace automaticky neproběhne je možné manuálně přihlásit:

Pokud přihlášení vykazuje chyby, bude vaše zařízení pravděpodobně blokovat aktivační služby Bitdefender. Vypněte tedy všechny aplikace třetích stran které mohou ovlivnit provoz a postup opakujte (předchozí Antiviry, Firewall, ATC atd…)